Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dc. nov. 20, 2019 10:43 am

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 100% Monegros 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 223
Entrada 100% Monegros
Aquesta és la segona part de la ruta que seguirem per anar a la I MOTOCANGURADA. La primera part, la trobareu aquí LA SERRA DE MONTSANT

Iniciem la ruta a Caspe.
Ens llevem i ens posem en marxa. Tenim l’esperança de trobar-nos amb en Tonet i l’Araceli, que han passat la nit a Morella, que dista de Caspe uns 100km.

Imatge

Ells surten més tard, per lo que nosaltres comencem a fer via. La ruta d’avui hem fa especial il.lusió. Ja fa molt de temps que volia traspassar els Monegros amb la moto.

Recordo de petit, com sempre els veia d’esquitllada tot anant amb tren (els meus pares mai han tingut cotxe) al poble, despès de més gran amb el cotxe, podríem dir que la carretera de Bujaraloz a Caspe, te trams de mes de 16 km rectes.

Tot i amb això, la manera més divertida va ser quant els vaig traspassar sol amb la meva BTT de camí a Santiago de Compostela. Aquelles pistes amples, planes, interminables, tenien que ser perfectes per anar amb moto.

Tot i amb això, anant sols i carregats, no era precisament la meva idea la de fer pistes, si no carreteres d’aquelles que només passa algú de tant en tant.

L’itinerari és aquest, si el cliqueu s’obrirà la ruta amb més detall al google maps.

Imatge

Amb aquest objectiu anem cap a Chiprana per la A-221, una perfecta carretera que va a Sastago, però jo vull anar-hi per la carretera vella. La que es feia servir quant s’anava amb carro. ;-)

Imatge

Imatge

Així doncs deixem la carretera i passem per dins del poble. Traspassem l’Ebre (molt buit), i trobem una carretera asfaltada molt maca, això és el que volíem!!!!

Imatge

Imatge

De cop i volta l’asfalt desapareix i deixa una pista. Realment ideal i molt ben arreglada. No hem puc resistir pensar... – Va!!! La provo una mica i torno enrera.

Imatge

Imatge Imatge

Així que me’n dono compta, ja porto 5 quilometres..... per davant en queden 12. Apreto el culet, no penso que puc punxar o tenir pana i endavant.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Com dic, la pista no te quasi cap problema... és divertida, es deixa fer sense masses orgues, el problema és sentir-te tant sol allà al mig.
El terreny és totalment desèrtic.... no hi ha ni una anima, només runes, sol i pols.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Realment quant trobem altre vegada l’asfalt respirem una mica més tranquils, però no us penseu que és gaire diferent.... aquestes carreteres no son transitades més que per algun pagès que va a ves saber on. Millor no quedar-te tirat aquí tampoc!!!!

Imatge

Imatge

Arribem a Sastago, la ciudad de los meandros del Ebro. Realment te un pont que crida l’atenció i el paratge és maco. Es nota l’influencia de l’Ebre.

Imatge

Imatge

Imatge

Aquí retrobem la carretera A-221. Això si que és una carretera. Anem fins a Pina de Ebro, on rebem la trucada d’en Tonet. Quedem de trobar-nos a Lanaja.

Imatge

Imatge

Desprès de 6km per la NII girem a la dreta cap a Monegrillos. Això son aquelles carreteres que no saps si millor que no tinguessin gens de asfalt. I ara si que som al cor dels Monegros.... Bastes extensions planes sense res de vegetació.

Imatge

Imatge

Imatge

Com diu el meu pare, aquí per fer les carreteres i lliguen un fil a una balla, la disparen i fan la carretera tot seguint el fil.

Imatge

Imatge

Així que trobem l’indicador a ma esquerra cap a Lanaja, el prenem, i fem un parell de revolts, però quina és la nostra sorpresa quant de cop i volta l’asfalt torna a desaparèixer..... altres 19 quilometres de pista ens esperen.

Imatge Imatge

Just començar ens trobem un tractor que ens dona una esperança... diu que a uns 10 quilometres li sembla que la carretera torna a ser “bona”... però que ell no hi ha arribat mai.....

Imatge

Imatge

Mentes fem la pista, hem truca en Tonet, va cap a Sariñena per que ha punxat. Si tenia l’esfínter apretat, ara no i cap ni una agulla ;-)

Imatge

Imatge

Realment el pages tenia raó i trobem millor carretera desprès de fer una 10 km de pista,

Imatge

.....i d’allà a trobar-nos amb en Tonet i l’Araceli a Sariñena.

Imatge

Podrirem dir que aquí acaba l’aventura Monegrera, però encara ens queda un tram de ruta fina a Anzanigo.

Imatge Imatge

Imatge

Imatge

Ah!!!! I sempre podrem dir que la Carme i jo vàrem ser a la I MOTOCANGURADA de http://www.motarres.cat

La crònica la trobareu AQUI

Imatge

ds. nov. 22, 2008 3:07 pm
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com