Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dv. des. 14, 2018 9:17 am

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 LA KLX, NOVA JOGUINA PEL "BURRU" 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 219
Entrada LA KLX, NOVA JOGUINA PEL "BURRU"
Ja tenim entre nosaltres a “LA RAMONA”

Imatge

Realment no ens pensàvem pas que la cosa anés tant ràpida. Com sempre dic, acostumo a pensar les coses molt i em costa “tirar-me a la piscina”

La veritat és que trobar una moto de concessionari amb pocs quilometres i quasi nova a un preu ajustat va fer que em tragues la son de les orelles i el dissabte passat vaig posar la V Strom a la venta a Motos.net.

El diumenge, tot pujant a Coll d’Ares ja em trucava un xicot que la volia veure i comprar.
Dilluns vaig anar fins Sabadell a un taller que tenia ell de confiança i dimarts ja tenia els diners a la ma. Per la tarda ja pagava la moto i ahir ja l’anava a buscar....

Tot rodó.....

SENSACIONS

El primer al pujar a la mot, vaig pensar... això no corre... quin pot.
Clar, acostumat a portar maquines trail grosses que anant a 4000rpm ja vas a 130, aquesta ni es mou.
No tinc temps de provar-la més fins avui , que una vegada despert i desvetllat (2/4 d’1) l’he agafat... i us puc assegurar que li he vist la punta... moooolta punta...

Imatge

D’entrada queda clar que la moto vol anar entre 6000 i 7500rpm, i per canviar, cal pujar-la força.. així, la moto va contenta viva i molt lluny de la sensació sosa que vaig tenir ahir.

És un joguet, que respon de conya i puja fins els 80km/h sense problemes, es menjant-se els sots que dona gust, i saltant pels trenca-aigües. Que diferent que anar amb els 250kilos de la V.

He fet alguns camins per Collserola (els pocs que es poden fer) i realment he gaudit d’allò més. Per pista ampla va de luxe i rapid.

Imatge

Desprès he baixat cap a Molins de Rei, volia fer la “prova del algodon” a la zona del Terral, el circuit de cros que tenim permanent.

D’entrada ja he flipat. M’he posat amb una zona “onduline”, amb el terra molt batxejat, i amb el cul una mica aixecat, la suspensió s’ha menjat de conya totes les irregularitats, puguen portar una velocitat més que raonable sense perdre el control...
Despres he vist una forta pujada, descarnada i amb grans xirigais fets per l’aigua... he pensat que no pujaria per allá, peró volia provar fins on era capaç d’enfilar-se la moto..

Xinu , xano, quasi com si estigues fent trial, mi he enfilat, ara per aquí, ara per allá, i la moto ni s’ha queixat. Sobrada, ha pujat entre el talus fins a dalt. Se m’ha escapat un crit de satisfacció.

Imatge

Imatge

El instrumental de la moto és molt complert, totalment digital, rpm, km/h, odòmetre i dos parcials, hora i un avis de reserva.

Imatge

I aquest últim marcava. Toca posar-li suc. He anat a la benzinera i aquí una nova sorpresa, 7,61€ de benzina. 5,58 litres d’un dipòsit que te una capacitat de 7,5 litres. Estarà per veure el consum. Però de moment, acostumat a deixar de 20 a 30€ cada vegada que m’acosto al “poste”, una meravella.

Imatge

Ultima prova del matí. Un tram d’autopista.
Entre l’entrada sud i nord de Molins de Rei, hi ha un parell de quilometres. Suficient.
M’he posat i ara ja se com tractar la moto. Pujar de voltes i anar canviant a 7.00rpm. De seguit ha agafat els 100km/h... no es veu la moto estressada, però, no passa en 6ª de les 7.200rpm i els 110 km/h. Tot i que a aquest regim, tampoc diries que la moto pateix.

Tant i fa. He arribat a casa content de l’escassa hora i mitja que he estat amb la Ramona. M’he retrobat amb sensacions que no experimentava des que vaig aparcar la Puig Condor, ja fa molts anys.

I això només acaba de començar!!!!!!!

Citació:
Motor
-----------------------------------------------
Tipo de motor Refrigeración por agua, 4 tiempos, monocilíndrico
Cilindrada 249 cm³
Diámetro x Carrera 72,0 x 61,2 mm
Relación de compresión 11.0:1
Sistema de válvulas DOHC, 4 válvulas
Potencia máxima 16 kW {22 CV} / 7.500 rpm
Par motor máximo 20,5 N.m {2,1 kgf.m} / 7.000 rpm
Sistema de Alimentación Inyección de combustible: φ34 mm x 1 (Keihin)
Encendido CDI digital
Arranque Eléctrico
Lubricación Lubricación forzada, cárter húmedo
Transmisión 6 velocidades
Transmisión final Cadena
Transmisión primaria 2.800 (84/30)
Velocidades: 1ª 3.000 (30/10)
Velocidades: 2ª 2.000 (30/15)
Velocidades: 3ª 1.500 (27/18)
Velocidades: 4ª 1.250 (25/20)
Velocidades: 5ª 1.050 (21/20)
Velocidades: 6ª 0.952 (20/21)
Relación de reducción final 3.000 (42/14)
Embrague Multidisco húmedo manual

Parte ciclo
-------------------------------------------------
Tipo de chasis Perímetral, acero de alta resistencia
Ancho de vía 26.5˚ / 105 mm
Suspensión, delantera Horquilla telescópica invertida de 43 mm
16 clicks
Suspensión, trasera Nuevo Uni-Trak
16 clicks
16 clicks
Totalmente regulable
Frenos, delanteros 255 mm
Frenos, traseros 230 mm
Neumáticos, delantero 3,00-21 51P
Neumáticos, trasero 4,60-18 63P
Frenos, delantero Disco de 250 mm, simple
Doble pistón
Frenos, trasero Disco de 240 mm, simple
Pistón sencillo
Ángulo de dirección, (izquierda / derecha) 45˚ / 45˚

Dimensiones
------------------------------------------------
Dimensiones (largo x ancho x alto) 2.200 mm x 820 mm x 1.205 mm
Distancia entre ejes 1.430 mm
Distancia al suelo 285 mm
Altura asiento 890 mm
Capacidad depósito 7,7 litros
Peso en vacío 138 kg
Luces siempre encendidas n/a

ds. jul. 16, 2011 5:29 pm
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com