Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dv. des. 14, 2018 9:18 am

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 NOSALTRES I EL GEOCATXING 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 219
Entrada NOSALTRES I EL GEOCATXING
Durant uns anys, per diferents motius, he viscut a Parets del Vallés, lluny del meu estimat poble Molins de Rei.

Així que varem poder, la Carme i Jo, varem tornar a la nostra vila.. a primers de març de 2010. Va ser moment de retrobar molts amics que feia un munt de temps, anys, que no veiem. Entre ells el Jordi i la Lourdes (vaig saber despres que el seu nik de guerra és Heidelgun). Una petita xerrada al carrer, records de quant erem al Centre Excursionista i m'explica la seva relació actual amb el geocatxing.... Geo....que????

Havia sentit a parlar d'alguna cosa així, fins i tot una vegada em vaig interessar pel Bookcrossing, peró no em va convèncer... això que m'explicava en Jordi em va picar molt la curiositat.

L'1 d'abril de 2010 em donava d'alta i començàvem a endinsar-nos en aquest mon.

El dia 4 d'abril, amb el meu Tomtom Rider2 d'anar amb la moto feiem els primers catxes, el de Argila y el de les Escletxes marines

A partir d'aquí ja ha estat un no parar. Actualment portem els catxes que podeu veure a la barra d'estat.

Profile for burruktala

Fins i tot ens hem decidit a amagar algun tresor. A Molins de Rei hem obert un parell de sèries.

L'EQUIP BURUKTALA, era format generalment per la Carme, el meu fill Miquel (burretktala), el nostre gos Brut i jo mateix. Últimament, el Burretktala, cada vegada costa més arrancar-lo i el Brut ha tingut una greu malaltia que el tenim fent repos des de fa mesos.

Imatge

dj. nov. 18, 2010 6:24 pm
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com