Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dv. des. 14, 2018 1:54 pm

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 Off Road pel Llobregat i tornar per Ullastrell i Castellbisb 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 219
Entrada Off Road pel Llobregat i tornar per Ullastrell i Castellbisb
Bufa…

El passat dimecres, varem tornar a sortir amb el Marc (tortugo) a fer una volta amb la moto.

Cal dir que cada vegada estic més sorprès de com i per on puja la VStrom amb rodes de tacs, però també he arribat a la lògica conclusió, que no és una moto per fer aquestes coses i divertir-se. Cal estar massa pendent de la màquina, pe on la poses, per on la faràs sortir, el gas just per que no marxi... masses coses que priven de gaudir de veritat el plaer de portar una moto per camins i caminots.

Imatge

La ruta la podeu veure en aquest trac.

Mes dades i perfil de la ruta a http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1814193

En principi ens varem posar al camí paral.lel al riu. Un camí ample que és ple de petits bassals, culs d’ou que fan que cada vegada que els 240 quilos de la moto es posen a dins, sembla que la moto es tingui de desmuntar.

Imatge

Imatge

Un dels trams més divertits d’aquesta zona del riu, és pujar un petit marge, que el cap diu que la moto no puja.. però que al posar-s’hi, no dubte ni un moment a enfilar-s’hi. Les rodes mosseguen be...

Imatge

L’altre és traspassar la riera de Rubí, seca però el llit del riu és com les dunes d’un desert, les rodes es claven i talment sembla que siguis al Dakar... la moto cueja i el manillar vol quedar travat per fer-te caure... en sortim be aquesta vegada.

Imatge

Imatge

El trac, que ha preparat el Marc, s’enfila ara per una pujada dreta i descarnada... jo i pujo decidit fins que no ho veig clar... la cosa es posa difícil. Aquesta vegada no ho tinc clar i decideixo donar mitja volta.

Imatge

Imatge

La veritat és que ja ens costa girar la moto, la pendent és pronunciada.

Imatge

Seguim planejant i ara passem per un congost on just i caben, l’Autopista, la carretera, el tren i el camí. Al fons, ja veiem Martorell.

Imatge

No hi ha més remei que posar-se a l’asfalt, i anem a buscar la carretera de les carpes, tot i que de seguit trobem un ampla pista a la dreta que puja decidida.

Imatge

Pugem amunt, volem anar fins a ca n’Oliveró, però tots els camins que segueixen el trac, son tancats o no porten enlloc.

Imatge

Imatge

Agafem i prenem la pista principal que ens porta fins a Ullestrell. D’allá i per lo negre, prenem la carretera de Terrassa i baixem fins a trobar la carretera de ca n’Oliveró.

Imatge

Imatge

Passem per davant d’un catxe, que jo ja tinc fet, però aprofitem per loguejar-lo en nom de motarres.cat

Imatge

Imatge Imatge

Imatge

Arribem a Castellbisbal, tot seguint una pista que baixa molt fins una torrentada i desprès torna a pujar.

Imatge

Imatge

Imatge

De Castellbisbal baixem per altre pista fins al creuament del Pupinet.

Imatge

Imatge

Intentem arribar a Molins de Rei tot passant per l’abocador de Papiol, però ho trobem tot tancat i prohibit.

Imatge

Decidim agafar la carretera i pujar a Papiol per fer un últim tram, l’antic camí, la drecera de Papiol que ens porta fins els ponts de Can Baruta, ja a Molins de Rei.

Imatge

Imatge Imatge

Imatge Imatge

Abans de plegar, encara ens queden ganes d’anar al circuit permanent de corss al Terral. Allà el Marc dona una volta amb la seva moto i desprès me la deixa provar a mi. Jo ja li haguera canviat la moto allà mateix... i veig la llum... tinc que desfer-me de la V i comprar un trastet d’aquests.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Com sempre, acabem davant una birra, tot i que el Marc, li surt feina ràpidament...

Imatge

Imatge

Fins la propera.

ds. jul. 16, 2011 5:38 pm
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com