Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dv. des. 14, 2018 1:56 pm

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 Matinal entre Calaf i Solsona 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 219
Entrada Matinal entre Calaf i Solsona
Ep colla, avanço aquesta crònica davant de l’altre.. no per res, si no per que son moltes menys fotos i molt més curteta… la de santa Coloma de Queralt també està al caure... no patiu..

Aquí va la crònica doncs de la curta (per mi) sortida del dilluns 24 de maig de 2010.

La proposta de ruta del Marc, inicialment en diumenge, realment em va fer gràcia, però ja sabeu, la meva disponibilitat (com la de molts de nosaltres) està limitada per alguns aspectes de la vida familiar, i aquest cap de setmana... no tocava.
La ruta proposada sencera la podeu trobar aquí:

ImatgeRUTA

La sort va fer que canvies la ruta pel dilluns 23, la Segona Pascua i que és festa a molts indrets de Catalunya. Realment jo no tinc festa, però per primera vegada des que treballo a torns (5 mesos) li ha trobat la gràcia a això de fer tardes.. i és que tenia un llarg mati per davant per a poder fer una bona ruta i compartir amb els amics.

La ruta que aquí trobeu és aquesta... perfecta per a un mati... surten uns 250km, que ja n’hi ha prou.

Imatge

Quedem per sortir a ¾ de 8 de davant de casa... el Marc puntual i ràpidament arriba un nou company seu, (ara ja meu ;-) ) en Marc, i que porta altre d’aquestes màquines amb mamelles caigudes... que maca és la condemnada!!!! _ok_
Ja m’ensumo el complot.... tres contra un avui... no m’arrugaré!!!!

Imatge

Imatge

Mentre admiro la tecnologia punta de la moto del Tortugo...

Imatge

Marxem per lA2 cap a Igualada. El dia és clar i serè... segur que ens ho passarem be.

Imatge

Imatge

Prenem la sortida de Prats de Rei, la carretera que puja a les Maioles, que ens va quedar per fer la setmana passada... que maca és...

Imatge

Imatge

He fet moltes vegades aquesta carretera, però ara me n’adono que sempre de baixada.... el coneguts molins ens donen la benvinguda a aquestes hores del matí...

Imatge

Imatge Imatge

Pel camí, apart de tenir una col•lisió frontal amb un pardal (D.E.P.) i de no aconseguir agafar per la cua un parell de perdius... decidim agafar una petita carretera que tinc clissada i que surt de Prats de Rei i va a Calaf... i no decepciona... maca i estreteta... com a mi m’agraden

Imatge

Imatge Imatge

Al final, a la vista ja de Calaf.. sorpresa... s’acaba l’asfalt... és igual.. som gent preparada per a qualsevol eventualitat... (la pista era perfecta i sense cap mena de problema)

Imatge

En arribar a Calaf, ja ens espera en Xevi... i fem lo pertinent... presentacions i a esmorzar.

Imatge

Imatge

Imatge

Sortim de Calaf... que per un moment penso serà una trampa mortal, ja que donem forces voltes... cada navegador deia una cosa diferents... :-D

Imatge Imatge

Però a la que trobem la carretera... espectacular... crec que les fotos ho expliquen tot... o casi... però suficient per fer-se l’idea.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Passem Pinos i la carretera és magnifica.. els colors, l’ambient primaveral, la temperatura, el ritme... el ritme.... el ritme... i el massís de sant Llorenç de Morunys allà davant encara amb neu...

Imatge

Imatge

Imatge Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En trobar la LV3005 ja se que tenim Solsona a tocar... se m’ha fet curt... en vull més!!!! Parem uns segons i continuem....

Imatge

Imatge

Imatge

Passat Solsona, parem a acomiadar-nos.. fem la foto de grup.

Imatge

M’ho he passat teta... ara queda tornar a casa “per la normal”, que no deixa de ser un pal en dies de cada dia... transit, obres per tot arreu, però be...

Just a l’hora que toca arribo al “curro”. El temps just de fer un mos i al “tajo”... però amb un somriure i una al.legria que no us ho podeu imaginar... Els meus companys deien que m’havia fumat alguna cosa.. jajajajja

Fins la Propera!!!!!!!

MIQUEL

dc. maig 26, 2010 9:26 pm
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com