Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dv. des. 14, 2018 1:55 pm

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 OFF ROAD PER L'ORDAL (15 juny 2011) 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 219
Entrada OFF ROAD PER L'ORDAL (15 juny 2011)
Aquí unes fotos de lo que varem fer dimecres amb el company Marc (Tortugo)

L'altre dia, tot just posar les rodes de tacs a la VStrom, em trobo el Marc, que ràpidament es dona compte de les flamats rodes noves. Com se que ell ha portat rodes similars a la GS i que li va el rotllo ens posem a parlar... i em comenta que li deixaran una xixarrilla durant un temps... que em truca així que la tingui.

Dit i fet... dilluns em truca i dimecres 15 quedem.... bufa!!!! Quina patxoca que fa... ja em comença a caure la baba....

Imatge

Anem a fer unes pistes que jo penso que son factibles l'Ordal. Tinc el trac de fa dies, i passa per tres catxes... bé... per quatre, peró un ja l'he fet.
Així que anem cap a Gelida, des de Corbera, i entrem a una urbanització, Ca n'Oller, crec... i enseguida trobem pista ampla i maca... sense problemes per un cotxe i menys per nosaltres... la V cueja cada vegada que li torço l'orella...

Imatge

Imatge

De sopte ens trobem la pista tallada per una cantera, el trac ja no serveix... prenenm una pista que baixa força i ja no és tant planera...

i despres puja... i ens trobem quasi al Lledoner.

Imatge

Imatge

Trobem asfalt i intentem anar cap a l'Ordal, on el trac si acosta molt... per la carretera trobem una pista que surt a la dreta i ens decidim agafar-la...

Primer és força divertida...

Imatge

Despres, ens trobem que s'enfila molt, es fa estreta i plena de pedre grosses i graonets... el Marc diu que que em sembla, que no pensa pas que pugui pujar per allá... i jo que li dic.. provem-ho.... i arrenco...

Evidentment no hi ha fotos del tram.. el cor em bategava tant fort i estava tant concentrat que ni hi vaig pensar....
Trobem el trac que teniem marcat, però queda clar que per allà és arriscat continuar amb la meva moto...i a sobre, la pista s'ha fet tant petita que segurament estem incurrent en una il·legalitat, cosa que ni pretenem ni volem. Aprofitem que trobem un tram planer on poder girar la mole de la V i mitja volta...

Imatge

La foto es la zona on varem donar la volta... podeu observar per on va el cami a la dreta, ja que puja a dalt del turo.

Baixem poc a poc i amb bona lletra... toco una vegada el terra amb el sota de la moto, pero baixem sense problemes. Decidim anar cap a Molins i anar a fer les úniques pistes que es poden fer allá... pujar a Santa Creu d'Olorde...

Imatge

Imatge

Imatge

Trobem el bar tancat... estem assedegats... baixem per altre costat.. això si que son pistes per anar de gust...

Imatge

Imatge

Al final, una merescuda birra a l'ombra del Foment, acompanyats de les nostres motos....

Bufa!!! Tinc que canviar la V per una xixarrilla d'aquestes.... tot i que deu ni dor per on a pujat avui....

Imatge
No poso track per que bàsicament hem fer un batibull[/size]

dt. juny 28, 2011 12:19 pm
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com