Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dl. nov. 18, 2019 3:12 pm

Respon al tema  [ 23 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2
 LLIBRE DE VISITES 
Autor Missatge
Respon citant el text de l’entrada
Entrada Re: LLIBRE DE VISITES
hola miquel & carme molt chula aquesta plana i molt interesant, felicitats la segire amb interes ja que les rutes son molt interesants.

dg. maig 08, 2011 8:33 pm
Un blog molt interessant. Les cóniques molt acurades, sobre tot les dels viatges.
Especialment ens ha agradat i ajudat molt la de Corcega i la dels Alps.

Seguirem visiatnt-la i treient idees.

Gràcies

dt. oct. 18, 2011 6:14 am

Membre des de: dg. nov. 06, 2011 10:36 pm
Entrades: 0
Ubicació: Figueres
Bones, hem presento: soc en Joan Barbas i soc de Figueres, molt bon lloc de rutes, m'ha agradat molt, de moment no tinc moto ja que tinc un ATV 500 i el tinc a la venta a la suzuki la meva intenció es comprar la v-strom dl 650 però estan a l'atur la dona hem diu que esperi a vendre el ATV, he vist que en tens una, espero que no m'equivoqui de moto hem tot el que has viatjat hem sembla bona maquina, quan la tingui ( espero no tardar gaire) amb el teu permis m'agraderia copiar algun dels teus viatges que hem serveixin d'orientació. una abraçada desde Figueres.

dt. nov. 08, 2011 7:55 pm
Hola,, he llagado a su web desde geocaching. hobby que practico desde hace muchos años... suelo recorrer pistas forestales del garraf y alrededores, tengo un africa twin, la cual me lleva a todos los caches, incluso a algunos que ni un pajaro podria llegar, doy gracias a mi africa.
Estuve mirando y leyendo un poco sus viajes y escapadas, me han gustado mucho,,, me gustaria algun dia poder quedar con vosotros para hacer una salida y disfrutar de carreteras y paisajes. Porque todo lo que recorro siempre lo hago solo.
mi correo es nrqbarcelona@yahoo.es su algun dia organizan una salida por la zona y quieren oir un motor mas

Saludos
Enrike

dj. des. 08, 2011 4:44 pm
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 223
Joan barbas ha escrit:
Bones, hem presento: soc en Joan Barbas i soc de Figueres, molt bon lloc de rutes, m'ha agradat molt, de moment no tinc moto ja que tinc un ATV 500 i el tinc a la venta a la suzuki la meva intenció es comprar la v-strom dl 650 però estan a l'atur la dona hem diu que esperi a vendre el ATV, he vist que en tens una, espero que no m'equivoqui de moto hem tot el que has viatjat hem sembla bona maquina, quan la tingui ( espero no tardar gaire) amb el teu permis m'agraderia copiar algun dels teus viatges que hem serveixin d'orientació. una abraçada desde Figueres.

És difícil equivocar-se si compres una V-Strom. Penso que és una de les millor motos que s'han construït... i segur que la millor relació qualitat - preu. Pel preu de una BMW (GS) o la Supertenere, en tens dues de VStroms.

L'únic que sempre li vaig trobar, és que si vas de viatge acompanyat amb motos de 1200cc, amb les maletes laterals carregades a tope i copi, és nota que li falten alguns cavalls.... això si... només per autopista!!! Per tot lo demés.... dona la talla i la supera.

Per lo de copiar rutes... per això les posem.. per que en pugueu treure idees i en gaudiu tant com nosaltres fent-les.

Gràcies pel comentari.

dv. des. 09, 2011 8:14 pm
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 223
Enrike ha escrit:
Hola,, he llagado a su web desde geocaching. hobby que practico desde hace muchos años... suelo recorrer pistas forestales del garraf y alrededores, tengo un africa twin, la cual me lleva a todos los caches, incluso a algunos que ni un pajaro podria llegar, doy gracias a mi africa.
Estuve mirando y leyendo un poco sus viajes y escapadas, me han gustado mucho,,, me gustaria algun dia poder quedar con vosotros para hacer una salida y disfrutar de carreteras y paisajes. Porque todo lo que recorro siempre lo hago solo.
mi correo es nrqbarcelona@yahoo.es su algun dia organizan una salida por la zona y quieren oir un motor mas

Saludos
Enrike

Hola Enrike. Te envio mail para quedar.
Aun así, si tu o alguien quiere compartir rutas, sin ningún problema pasarse por www.motarres.cat. Allí organizamos las salidas con todos los amigos. :wink:

dv. des. 09, 2011 8:16 pm
Bon recull de viatges, rutes i fotos. Gracies.

dl. jul. 23, 2012 8:26 pm
Bon espai de rutes. llastima que estigui poc actualitzada a partir del 2012.

Copiarem algunes per fer-les

Gràcies

dg. gen. 18, 2015 8:49 pm

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 23 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
Podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com