Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dv. des. 14, 2018 9:20 am

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 VACANCES AVENTURA / 2012, [enllaunats] 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 219
Entrada VACANCES AVENTURA / 2012, [enllaunats]
Ep colla, la primera part de les vacances ja ha estat cremada!!!!

Com cada any, intentem amb el meu fill fer unes vacances. A vegades les fem en família (amb la Carme i la meva filla Xenia) i a vegades, vacances de Leones.... jejeje o sigui, el meu fill i jo sols.

Aquest ha estat un any en que hem sortit sols. Us ensenyo algunes fotos que crec us poden agradar...

Varem marxar dilluns 6 després de dinar. Varem anar a un lloc conegut per tots. El Fenollet, a Montanissel. A veure la Rosa, que com sempre ens va cuidar com si fóssim de la família. El Miki encara flipa amb el tracte... i el menjar!!! Tant mateix erem nosaltres sols a la casa.

Pel matí, després d'esmorzar,

Imatge

Prenem el cotxe fins el poble, Montanissell. Aquesta vegada no hi ha el 4x4 del Jose, per lo que agafem i enfilem amunt tot xino xano.

Imatge

Imatge

Bé... molt xino xano, per que en 1h i 20 minuts arribem a la porta d ela cova de l'Ormini, el nostre objectiu. El recorregut des d'on hem deixat el cotxe son 5,5 km i el desnivell de 500 mts.

Imatge

Ens i posem, i rebem la fresca de la cova. El Miki no hi havia estat mai. Baixem fins el fons i amaguem el nostre primer catxe de la setmana.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Baixem tranquil.lament cap a Montanissell, i despres tornem al Fenollet.

Imatge

La Rosa ens compensa l'esforç amb un bon dinar...

Una ració (de les seves) per a dos de macarrons

Imatge

I després, tall estofat i una mini amanida....

Imatge

Postres i café i marxem cap a SOrt.
De camí amaguem altre catxe just al Port del CAntó. Serà un Motarrescatxe.

Imatge

El dimecres 8 comencem a fer una mica de activitat aventurera. Contactem amb una penya que penso son de lo més professionals i bona gent que hem pogut trobar. Ho reforça el fet que de casualitat trobo allà uns bons amics que viuen per la zona i em comenten que és la millor companyia amb la que podia anar. Son Assua Activa

Amb ells fem el Barranc de l'Infern. Moderat i fàcil, ja que porta poca aigua, tot i que és divertidissim. L'Edu, el guia que ens porta, ens ho fa passar molt be, alternant els rappels amb salts i altres maneres de baixar.

No hi han fotos d'això, per aquest motiu us en poso unes tretes d'internet....

Croquis del barranc
Imatge

Barranc vist des de la carretera
Imatge

El barranc va molt encaixonat tota l'estona
Imatge

Primer rappel
Imatge

Espectacular rappel a un pou... de 20 mts
Imatge

Sortida del barranc al Noguera Pallaressa
Imatge

El dijous, tocava rafting. Realment ens ho varem passar moooolt be. 4 barques carregades amb 6 persones amb moltes ganes de riure i passar-s'ho be. Quina passada. Recomanat per a tot-hom. Si no ho heu fet... ja trigueu.
Només cal que veieu les cares del personal...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

ESPECTACULAR!!!!!!!!!!!!

El divendres varem voler apujar l'aposta una mica més i volíem fer hidrospit, tot i que a l'ultim moment ens varem decidir per la canoa. Com veieu a la foto, no és pas petita.

Imatge

En aquest cas veureu que lo més fàcil és seure a la barca...

Imatge

el demés les cares paguen. Fer els rapids mantenint la barca recta i tu a sobre sense enlloc on aguantar-te és una feinada. I cansa mantenir-se assegut una passada... les fotos crec que ho deixen clar...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En tot moment un instructor va al teu costat amb un kaiak

Imatge

i realment les coses ens funcionàvem molt be i ens en sortíem amb habilitat...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Fins que per desgràcia, en el moment en que anàvem més ve i confiats va succeir el pitjor... la barca va engantxar-se amb una pedra en una de les zones de ràpids. Va quedar de canto contra la pedra i la corrent d'aigua.
El xoc va ser violent i jo vaig caure a l'aigua, sense quasi poder mantenir el cap fora amb la violència de les onades el instructor va arribar a lloc (encara no entenc com poden remuntar amb aquell catxaro de plàstic la forta corrent). Jo aconsegueixo enfilar-me a la barca però altre batzegada em fa sortir volant i se m'endú riu avall entre els ràpids, picant contra totes les pedres... moment d'alta angunia per a tots.

El Dani, el guia, intenta enganxar la barca per estirar-la, però ha fet la corbata al voltant de la pedra i no pot. Se li tomba el kaiak i no pot deixar-se anar de la corda que te lligada a la canoa... no pot fer res més que deixat el kaiak sol riu avall i remuntar per la pròpia corda fins la canoa...

Ah i pensareu... i el miki???? Dons "partit-se la caixa" agafat a la barca i a la pedra. Gent jove.... ho explica tot com si ho hagués vist des d'una butaca de primera fila (la veritat és que l'adrenalina ha fet que moltes coses les hagi recordat per que ell me les ha explicat, ja que jo ho tenia tot en blanc).

En fi, que jo aconsegueixo com puc arribar a una vorera del riu i agafar-ma a unes branques i fer peu, que veig com han aconseguit arrancar la canoa a de lloc i venen cap a mi... paral·lel un kaiak desbocat i del reves, que per sort, puc agafar in extremis....

Bufa.... una bona per explicar... per sort!!!!!!!!! La única llàstima és no tenir constància gràfica del moment... un vídeo de primera

Dons res... que pèr les tardes ens hem entretingut a amagar catxes per la zona. Com no n'hi ha per fer... ens els hem inventat...

Un al Castell de Rialp
Imatge

Un al pont de Santa Caterina a Rialp
Imatge

Un al Castell dels Comtes del Pallars, a Sort
Imatge

i altre al Passeig fluvial de Sort, Sort a Sort
Imatge

i així que marxava el sol, uns 21 amb el miki a la canxa de lhotel

Imatge

Imatge

Imatge

Ep... aixi han estat les nostres primeres vacances... ara falten cinc dies en moto i ja s'hauran acabar....

dg. ago. 12, 2012 12:04 pm
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com