Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dv. des. 14, 2018 9:19 am

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 La Merce Off Road al Fenollet (22, 23 i 24/09/12) 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 219
Entrada La Merce Off Road al Fenollet (22, 23 i 24/09/12)
Feia temps que en Marc i jo planejàvem fer una sortida amb les motos petites fora de la nostra zona. Begues, l’Ordal i el Garraf comencem a tenir-lo molt vist i la prespectiva de marxar a altres llocs amb un remolt ens feia delí.
Al febrer ja ho teníem decidit, i el remolc emparaulat quant vaig tenir un greu accident amb el cotxe a l’autopista donant-lo sinistre total. De cop i volta ens varem quedar sense cotxe amb bola per arrossegar el carro.
Paciència que és la mare de la ciència.
Al cap d’un temps el Marc em comenta que es canviarà el cotxe i en comprarà un que i farà posar la bola... torna a posar-se el cap lo de fer una sortida.
El pijuan li donen molt avanç de lo previst, i comencem a preparar seriosament altre vegada una sortida.
Li parlo de que els motarres anem tot sovint a un lloc que es diu “el Fenollet”, on si menja molt be i te moltes possibilitats per fer sortides off road.

Ho lliguem tot, les dates el pont de la Mercé. El carro l’Albert li va be deixar-lo per aquelles dates. El millor és que al fer extensiva la sortida als motarres, ràpidament molts s’animen i fem de seguit una bona colla.... Tot promet que serà un cap de setmana llarg memorable.

Així dons marxem dissabte cap a 2/4 de 10 del matí... carregats i contents amb les motos.

Imatge

No ens adonem que arribem al Fenollet a ¼ d’1. Tots els demés han arribat més d’hora i han marxat a donar una volta

Imatge

En el temps de descarregar les motos i pujar les maletes a les habitacions, ja tornes a ser allà.... inevitable...
- Que si la meva és més grossa
- - si pero la meva es velluga més be
- - Digueu el que volgueu pero la meva és més divertida....
Motarres!!! I acabem provant-les totes.... sense mariconades... eh!!!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Les vaques flipaven amb tanta testosterona suelta, i la Bruna... amb elles

Imatge

Imatge

I comencem a fer el que més i més be hem fet aquests dies... menjar el menjar que ens ha fet la Rosa.
Per dinar unes patates estofades amb carn i desprès rodó rostit amb bolets... evidentment tancat amb unes postres de la casa amb nata... nata.. nata...

Imatge

Imatge

Com ens varem quedar amb gana, la Teresa puja del poble 4 quilos de coca... Que ens anirem menjant... fins a sortir per les orelles....

Imatge

Desprès de fer una breu mig diada, decidim anar a donar un rule amb les motos i arribar-nos fins a Santa Fe. Caram quina pista. En Manel i el Miguel arriben fins el final, nosaltres (el Xevi i jo) anem una mivca més enllà provant una trialera fins a quesdar-nos molt a prop de l’obgectiu, que completem a peu.
Bones vistes que hi ha des d’aquí.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge Imatge

A la tornada... i per no parar... el Manel s’entesta a ensenyar-nos a fer un gintonic... Que si pela una pell de llima i li posa al got els olis essencials... que si arrefredem el got i la llima que si un dit de gintonic, que si posem la tonica sense trencar la bombolla...

Imatge

Nosaltres ens el mirem atents, però a la que es despista, en Xevi i un servidor ja ens hem cardat dos gintonics tradicionals i sense tants miraments..

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Finalment una festa... com cal.

Imatge

Sense perdre passada anem a sopar... Una mica enterbolits arrambem amb la sopa amb mandonguilles... esta de bonaaaa!!!!... i unes botifarres.

Imatge

Una vegada fetes les postres... ens cau del cel un nadonet de 17 dies... una cucada amb la que i juguen les noies una estona...

Imatge

Mentes jo em dedico a preparar la següent activitat... un bon cremadet de Rom...

Imatge

Imatge

Imatge

Que bo estava...

Imatge

Imatge

Pel matí, la gran sortida per nosaltres. En Manel i Miguel amb les motos grosses marxen a fer un objectiu a priori més assequible per ells.
Nosaltres volem fer una ruta més ambiciosa i totalment desconeguda. Quilometres de pista que baixa primer a Coll de Nargó i desprès per pistes va seguint el pantà d’Oliana per remuntar altre vegada fins arribar a Abella.

Imatge

Oh desgràcia!!! Aquest any no és la meva. A la que sortim del Fenollet, només iniciar la carretera cap a Montanisell, la moto es para de cop. Queda morta. MERDA!!!!!
Li dono mitja volta i la deixo caure per la carretera cap a la masia. No fa res... amb tercera i ni una espetegada... una mica retinguda però res més.
Al Fenollet la desmuntem tot el que podem...
Em resigno i veig com en Xevi i el Marc marxen sense mi... Que i farém... només em queda esperar el dinar.. i quin dinar!!!
De primer canelons... a sac!!!!

Imatge

Imatge

Imatge

I desprès Pollastre rostit....

Imatge

Per rematar, les postres a sac i amb nata per un tub acaben per rebentar-nos.. Sobre tot algun agosarat que es menja un peaso tassó de xocolata desfeta amb nata....

No hi ha més remei que intentar fer la digestió... si es pot!!! Això de tenir crius ja se sap ;-) :-D
Quin sol de nena la Bruna!!!

Imatge

Imatge

Al vespre, quant la majoria de la companyia a marxat ja per que treballen dilluns, baixem a veure el poble d’Organyà, que ens sorprèn molt, ja que li coneixíem només la carretera principal de passar en cotxe..

Imatge

Del sopar, ja no hi ha crònica. Algun desertor, ja no pot i marxa a dormir per no treure les papes... Els demés arrambem amb una truita de patates i llom, que rematem amb unes partides de Rummikub i una bossa de cacauets.

Pel matí, desprès d’esmorzar... decidim marxar, ja que no creiem poder resistir un dinar més de la Rosa... al final rebentarem de tant menjar, així que carreguem les motos i cap a casa..

Imatge

Tot baixant truco al taller dela Kawa per si m’esperaran i arribem tot just a ¼ de 2... justet. Descarreguem la moto i els i deixem... Al menys ja tenim una cosa feta..

Imatge

Imatge

Podríem dir que aquí acaba el famós pont que amb tanta dedicació i il.lusió havíem preparat.
La sort no és amb mi aquest any en tema de motors... que i farém, però cal dir que el capo de setmana, tot i la putada de la moto ha estat excel.lent. Com sempre el menjar i la Rosa un 10. Tot i que sempre acabem fugint d’allà per no morir esberlats per la quantitat de menjar, als dos dies ja tenim ganes de tornar-hi.
Els moments viscuts amb família, amb vosaltres, han estat de primera. Mola tenir una colla tant xula i sentir-se part d’un grup tant ferm com aquest. L’única llàstima que alguns de vosaltres no ponguéssiu venir.

Espero que la propera sigui com aquesta com a mínim... i molta més colla. Esperem el dinar de nadal, que possiblement el farem com l’any passat al Fenollet.

Fins la propera..

Carme i Miquel

ds. oct. 06, 2012 4:53 pm
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com