Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dc. nov. 20, 2019 10:47 am

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 Eix Transpirinaic Fins a Viella 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 223
Entrada Eix Transpirinaic Fins a Viella
RUTA REALITZADA EL 12 i 13 D'AGOST DE 2006

Imatge

Cal dir que per anar a la Vall d’Aran el dissabte 12, vàrem fer el camí més recta. Ripoll, Colada de Toses (1800 mt) parant a , Seu d’Urgell, Port del Cantó (1710 mt), Sort, Port de la Bonaigua (2072 mt), Vielha.

L’endemà vàrem acompanyarals nostres companys fins a Bagneres de Luchon i encara vàrem fer altre port, el del Portillon (1320 mts), per tornar altre vegada el del Portillo, el de la Bonaigua, cap a Sort i Tremp. D’aquí pel Port de Comiols (1102mt), Artesa de Segra, Cervera i cap a Parets passant per Molins de Rei a ensenyar la moto nova als pares (s’ha de quedar bé, que no costa res).
El dilluns, desprès de la putada d’anar a treballar pel matí, vàrem anar a rebre al Depardié i l’Anna. Vam arribar fins a Calaf per la C25.

En total, del divendres a les 20.00 que vaig treure la meva V-Strom del mecànic, flamant i amb 0km al comptador, fins a les 20,49 del dilluns, la moto ha fet 1000km. (curiosament, varen saltar en entrar al parquing de casa).

La ruta la podeu veure aquí, si cliqueu podreu veure-la amb més detall al Google Maps

Imatge

Unes fotillos:

Sortida de la Garriga

Imatge

Tot esmorzant trobem uns companys de Parets que estrenen un ferro d’aquests.... a si!!!!
una Transalp

Imatge
Imatge

Collada i La Molina

Imatge

A la Seu s’imposa una cerveseta, però sempre les motos a prop.

Imatge

La pujada al Port del Cantó és divertida

Imatge
no tenia cap foto d'aquest tram, aquesta és extreta de http://www.davidbadcock.co.uk

Com no, la visita a Sort per veure la bruixa d’or

Imatge

I pugem el Port de la Bonaigua.

Imatge Imatge

Imatge
Imatge

serà per curves!!! i amb un asfalt podrit

Imatge

Imatge Imatge

I ja som a Vielha

Imatge Imatge

Imatge Imatge

que si! Que l’oli està be!!!!

Imatge Imatge

Pujant al coll del Portillon, curves impossibles, carreteres magnifiques....

Imatge
Imatge

Imatge
Imatge

Bagneres de Luchon

Imatge Imatge

Despres de mirar per on tornem,

Imatge

La despedida (fins l’endemà al vespre)

Imatge

No se perquè, però això que ells es quedin per anar jo a treballar, fa que m’agafi una sensació estranyà....

Imatge

De tornada, parem a dinar a Tremp (això és dinar en família, la moto a taula!!!)

Imatge

Coll de Comiols

Imatge

Dilluns despres de retrobar-me amb ells, i tornar a casa, la meva lagartona tenia

Imatge

Un cap de setmana bo, ideal per a fer el rodatge de la meva V.
Consti que no és una sortida per a la gent que no li agradin les corbes impossibles, d’aquells de més de 180º (però moltsss) i asfalt de dubtosa qualitat. Tot i amb això, el paisatge i l’entorn fa que sigui una de les millors sortides que he fet fins al moment.

Salut i km. (molts km)

ds. des. 27, 2008 8:27 pm
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com