Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius Hora i data actual: dt. feb. 19, 2019 10:25 pm

Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 Cami de Cornisa de la Serramarina (off road) 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm
Entrades: 219
Entrada Cami de Cornisa de la Serramarina (off road)

SORTIDA REALITZADA EL 22-04-08

Imatge

CAMI DE CORNISA DE LA SERRA MARINA (Sant Mateo)
Off Road de tranqui.

Bufa!!!! Va ser com una puça que em va picar ahir...

La veritat que feia molt de temps que volia fer aquesta pista, ja que l’havia fet anteriorment (a trams) a peu, en BTT o en cotxe. Volia fer-la amb la moto. Alguns suposo que ja m’havíeu sentit a dir-ho.

Creuar per tot el cap damunt de la Serra Marina (Sant Mateu) és força divertit. Tot el Massis està ple de pistes amples, en més o menys mesura, que està premés circular.

Així no és estrany trobar-te molta gent (sobre tot el diumenge) donant-hi un tomb.... amb el vehicle que sigui.

L’idea inicial era fer AIXÒ tot i que al final, hem va sortir això.

Imatge

ja que tot i sortir les pistes al GoogleMaps, no surten al TOMTOM.

Així, sense voler assemblar-me als mestres de l’off road que trobaran aquestes pistes senzilles, marxo cap Alella, a buscar la meva particular aventura.

Les pistes, son de Sauló, ja que el massís és granític. El saló és força relliscós. D’entrada el camí puja força, i el ferm és sorros i ondulat com una teulada.

Imatge

M’he baixar el OFF ROAR NAVIGATOR pel TOMTOM. Funciona força be. Li he posat la ruta amb traks i la brúixola hem diu cap on he de anar i els metres que em separen de l’objectiu.

Imatge

així que trobem la pista general, la que cadeneja tot Serra Marina, ens comencem a trobar alguna gent. La pista puja.

Imatge

Imatge

Així que som quasi a dalt, veiem magnifiques vistes del Barcelones i el seu mar

Imatge

Passem per la Creu de Can Boquer

Imatge

així que som al turo de Rumpons ens trobem el Dolmen d’en Toni. Monument megalític que data del 2500 a.C.

Imatge

Imatge

La pista segueix cadenat ara en vistes al Valles i amb Montserrat al fons.

Imatge

En una cruïlla, el TOMTO diu que el trac marcat (ara se que mal marcat) és a la dreta (jo haguera seguit recta.... però ja m´he acostumat a fer cas a un tros de circuit imprès).

El camí comença a baixar d’una manera desmesurada..... Descobreixo (per sort sense caure) que una moto de 200kg, mes els meus 100 i rodes mixtes, en una pista com aquesta, no para encara que li demanis.... a mitja baixada trobo un replà i mi poso.
Tinc clar que no penso pujar.... però... tampoc se on ba a parar aquesta pista.... m’he sortit del camí que tenia establert.

Imatge

Imatge

Baixant, baixant, trobo una petita carretera asfaltada. El OFF ROAD NAVIGATOR diu que el punt queda a un lloc impossible.... decideixo seguir la carretera cap a l’esquerra.... direcció Órrius.... creia!!

Imatge

Imatge

L’asfalt s’acaba de seguit i tornem a trobar una pista que segueixo. Aquesta te trams molt macos. Desprès de preguntar a un BTTero hem diu que vaig cap a Argentona.... i que arribar a Orrius, serà dificil des d’allà.

Imatge

Imatge

Una vegada arribo altre cop a dalt de la cadena, salto i ja veig altre cop el mar, aquesta vegada el del Maresme. Argentona ja és a la vista.

Imatge Imatge

La pista es transforma en una “cosa” plena de trossos d’asfat que s’hi va pitjor que per les pistes que he fet.

Imatge

Imatge

Disposava d’unes poques hores que ja he cremat. La pista en si que he fet, segurament no te més de 18 km, però suficients per a passar una bona estona, amb adrenalina inclosa.

La tornada la faig per la magnifica carretera d’Órrius, la que farem el proper dia el que vingueu a la Visita del taller del Pere Tarrago.

L’itinerari inicial que volia fer avui ( AIXÒ ) s’ha quedat per fer.

Si algú s’anima, és perfecta per una matinal. Tota la serra te magnífics llocs per a ben esmorzar i a l’hora de dinar a casa..... fa???????

dc. gen. 07, 2009 9:40 am
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Respon al tema   [ 1 entrada ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  

Benvinguts al nostre espai, on i podreu trobar un tou de cròniques, rutes i fotos de les nostres sortides en moto i altres coses. Si tens cap problema o dubte, escriu a burruktala@gmail.com