Jordi
|
 SAlutacions
Bon espai de rutes.... un 10
|
dv. març 27, 2009 3:51 pm |
|
 |
Ducaduo
|
 bona crònica de penitents!
Recordo quan us varem trobar, amb el oli a terra...
poc després varem veure la grua que us anava a buscar. Quina putada!
Però la ruta gairebe estava acabada, o sigui que no passa res. i segons he llegit, no serà massa car arreglar-ho.
Un company va tindre una pana semblant amb una monster com la nostra i va haver de canviar el motor sencer. Va trinxar tot el canvi!
felititats per la plana web, es collonuda.
Nosaltres som els dos que anavem amb una ducati monster vermella.
Per cert, a l'agost organitzem una ruta pel pirineu de unes 5 o 6 hores. si vols t'anem informant i si vols vindre...
Per cert, la ruta es fà de nit, i acaba quan surti el sol.
Salut companys
Marta i Jordi, Tremp/La Seu
|
ds. maig 09, 2009 9:24 am |
|
 |
burruktala
Site Admin
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm Entrades: 248
|
Hola Marta i Jordi.
Gracies pels vostres comentaris.
Certament, lo de la moto, encara serà poca cosa, comparat el que podria haver estat, com el vostre company, malauradament va descobrir.
I ja direu alguna cosa de la ruta de l'agost, pinta be.
Si vols pots deixar la informació al mail, aquí, o a www.motarres.cat, allà és on hi tenim la colla i on preparem les nostres sortides.... i on, per cert, i teniu les portes obertes...
A veure si tornem a coincidir... i aquesta vegada amb millor fortuna (al menys per a nosaltres)
Salud i quilometres
_________________ www.rutesamblamoto.cat burrubeer.blogspot.com/
|
dg. maig 10, 2009 7:54 am |
|
 |
JoanGS
|
 Re: LLIBRE DE VISITES
Molt bon espai de rutes.... M'ha agradat mol i l'aniré visitant de tant en tant per treure ideas per les meves sortides.
Felicitats
|
dv. oct. 16, 2009 3:41 pm |
|
 |
Lucille
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 12:22 pm Entrades: 0
|
Hola a tothom!
sóc l'usuari Lucille de moterus.
M'agrada molt aquest espai de rutes.
Espero compartir alguna d'elles amb vosaltres.
Fins aviat!
|
dt. oct. 27, 2009 12:27 pm |
|
 |
transi2
|
Fantastico miquel!!!!
Esta quedando la web muy maja, muy buen trabajo, y no solo "pentinant la cua del gat" .
Enhorabuena!!
Salu2
|
dc. des. 09, 2009 10:45 pm |
|
 |
Eagle i Valhalla
|
Bona nit, buscant per Internet he donat amb la vostra pàgina, me la he estat mirant i us tinc una enveja molt sana, eh? jejejejjeje. Nosaltres també tenim un web on pengem les nostres sortides, ja siguin sols o amb colla. Seguiu aixi, companys! Ens trobem a la carretera!!! Eagle i Valhalla Manlleu www.eaglevalhalla.km6.net
|
dc. abr. 07, 2010 8:32 pm |
|
 |
MOUTARDE
|
He arribat aqui tot buscant bars moteros, i m'he trobat gratament amb una web plena de rutes i cróniques molt interessants.
Segur en faré més d'una.
Gràcies per la feina que deu tenir mantenir aixó al dia.
|
dl. maig 03, 2010 3:17 pm |
|
 |
Agustínet
Membre des de: dl. maig 24, 2010 3:30 pm Entrades: 1
|
 Presentació
Hola Motars, navegant e tingut la sort de coneixa aquesta pagina i de veritat que es una passada, quines rutes, em semblen fantastiques i donen molt bon rollo la forma de comentar-les. Es collonuda. Pregunta. Permeteu incorporació a les sortides, en cas afirmatiu com podem contatctar i tenir mes informació de les dates i horaris. Felicitats per la Pagina i continuare llegin i gaudin de les vostres sortides. Agustínet.
|
dt. maig 25, 2010 7:42 pm |
|
 |
burruktala
Site Admin
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm Entrades: 248
|
 Re: Presentació
Sento no haver-te contestat abans, però no havia vist el teu post, però he vist que ja has trobat el camí al Motarres.cat Allà és on "fabriquem" totes les nostres sortides amb molta més colla... evidentment i pots formar part... Bé.. que et tinc que dir... si ja ens coneixerem demà.... per tant, tu també seras protagonista de la propera crònica Gràcies pels comentaris!!!!
_________________ www.rutesamblamoto.cat burrubeer.blogspot.com/
|
ds. maig 29, 2010 10:37 am |
|
 |
Visitant
|
Hola, què tal? He descobert aquesta pàgina de casualitat, però em embla fantàstica, molt bones rutes, comentaris i fotos, enhorabona!!, aniré visitant-la per treure idees per fer sortidetes. Gràcies per compartir les vostres experiències. Vssss.
|
dv. feb. 25, 2011 7:06 pm |
|
 |
Dolors
Membre des de: dv. feb. 25, 2011 6:59 pm Entrades: 1
|
Hola, què tal? El missatge anterior és meu, no sé què ha passat que no he pogut posar el nom, en fi, que m'alegro d'haver trobat la pàgina. Salut i Vssss.
|
dv. feb. 25, 2011 7:23 pm |
|
 |
pardo
Membre des de: ds. març 05, 2011 7:30 pm Entrades: 0
|
Enhorabona per el vostre espai dedicat als que compartim l'afició a les motos, he fet una ullada al vostre portal i es molt i molt interessant, gràcies per la informació que compartiu. Salut i endevant.
|
dg. març 20, 2011 2:58 am |
|
 |
Pegasus
|
L'altre dia, en una sortida amb els companys, algú va parlar d'aquesta web.... avui mi he entretingut i penso que és realment recomanable.
Felicitats per aquest recull de sortides i fotografies.
|
dt. març 22, 2011 5:12 pm |
|
 |