Per poder ingressar has d'estar registrat. Tingueu en compte que per utilitzar la majoria de les funcions d'aquest lloc, vostè haurà de registrar les seves dades. L'administració pot concedir permisos addicionals als usuaris registrats. Assegureu-vos de llegir les regles del fòrum.
Per iniciar una sessió heu d’estar registrats. Registrar-se només costa una estona i us dóna noves capacitats. L’administrador del fòrum també pot donar permisos addicionals als usuaris registrats. Abans de registrar-vos assegureu-vos de que coneixeu les condicions d’ús. Si us plau, assegureu-vos de llegir les regles del fòrum mentre hi navegueu.
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:26 pm Entrades: 248
Ruta per l'Anoia (Dinar de Nadal de Motarres.cat)
RUTA REALITZADA EL 15-12-07
Poca cosa a explicar de la ruta, tret que ha estat molt encertada i entretinguda, tot i el fred i la manca de sol, s’ha deixat fer sense problemes.... el complicat ha estat arribar a Igualada, tot i que una vegada allà, tots els mals s’han espantat al trobar tant magnifica colla d’amics....
Avui poques fotos ha fet la Krme, ja que el meu copi era el meu fill. Era la seva primera ruta. La Krme ha estat avui el cotxe escombra!!!!
Hem fet una parada al poble de Conill
Aquí he agafat la càmara jo, hi he fet algunes fotos en ruta. Feia patxoca veura la filera de motarres.
Pujem al magnific mirador de Tosa, i aprofitem per fer-nos una foto de grup.
A l’hora de dinar ens ho hem passat d’allò més be
Amb brindis inclòs a la salut dels que no han pogut venir, tal i com els hi varem prometrer.....
Un detall de la diada preparat per la Julia i en Jordi (QSC), i amb una poesia de la Montse (Violant de Bru)
I l’inestimable amenització a so de saxo, i cantant l’himne de Motarres.cat escrit pel Lemansotarres.
I, sorpresa!!!! Visites d’ùltima, la familia Gespan
Mireu aquests vídeos i podreu podreu copsar plenament l'ambient i l'experiència que avui hem viscut
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum